Cunit "C"
F.E. Atlètic "E"

Tot i que la classificació no ho reflecteix, en el joc, vam demostrar estar al mateix nivell que el Cunit, equip que està per la zona alta.

Ja no ens sorprenen. Ens estem acostumant a gaudir amb l’excel·lent joc dels nois de l’equip “E”.

Diumenge vam visitar el camp del Cunit, equip que només havia perdut un partit a casa i que va estar a punt de perdre el segon, si el nostre equip hagués tingut una mica més de sort.

Tot el partit vam anar avançant-nos en el marcador però en la jugada següent al nostre gol, arribava l’empat dels locals que no entenien com aquest equipo innocent i conformista de la primera volta s’havia tornat tant descarat i ambiciós.

El fet de tenir un jugador que dona seguretat a la defensa, aquesta setmana l'Òscar, fa que els nostres nois juguin més segurs i desenvoupin un joc de qualitat que ens farà gaudir de bons resultats al llarg de la segona volta.

Així doncs molt bon treball defensiu i molta pressió en l'atac per fer aquest magnífic partit. Tots van estar a un altíssim nivell.

L’ensurt més gran va arribar quan a tres minuts del final i amb empat a tres l’àrbitre sanciona amb penal una entrada d'Alessandro sobre un davanter local. Llavors va aparèixer en Roger que va fer una gran aturada al llançament del jugador del Cunit. Esclat d’alegria i cap a casa amb un merescut punt.

Cal destacar també que l’Oriol Moliné va fer els tres gols de l’Atlètic.

Bon treball des de la banqueta d'en Jordi Rúbio

En acabar el partit el vestuari de l’Atlètic es va convertir en una festa dels jugadors i del delegat que van celebrar durant força estona el just premi al treball desenvolupat durant el partit.

0-1 Oriol M. (2’); 1-1 (11’). Descans 1-2 Oriol M. (47’); 2-2 (49’); 2-3 Oriol M. (51’); 3-3 (52’).

Van jugar Martí del Cerro, Óscar Palomo, Alessandro Navarro, Marc Ventura, Miquel Sánchez, Nil Solé i Oriol Moliné. També Oriol González i Roger Gargallo.

Va arbitrar Enrique Martínez

El proper partit serà el 25 de febrer a les 9.30h contra el Ramon Sicart C.F. de Llorenç del Penedès.