p1170495
Sitges "C"
F.E. Atlètic "E"

Un equip molt ben dirigit per Jaume Ferrer va plantar cara davant d’uns dels millors equips de la lliga.

En un fred matí i amb nombroses baixes l’equip aleví E es va enfrontar al Sitges en el seu terreny de joc, el Municipal d'Aiguadolç.

Per reforçar l’equip van venir convocats en Joan Montserrat  i el Josep Riba. Tots dos van tenir una gran aportació al joc de l’equip però seria injust no posar al mateix nivell la resta dels jugadors de l’Atlètic que, en una exhibició de força de voluntat i de qualitat van jugar de tu a tu amb el tercer classificat. Ben col•locats en el camp i amb una excel•lent direcció defensiva, vam tenir nombroses oportunitats, no per empatar sinó per guanyar el partit. Al final, tantes ocasions perdudes passen factura i en un parell d’aproximacions dels locals a les acaballes de l’últim quart van deixar enllestit el partit en un injust 4-1.

Els pares i les mares que van assistir a l’encontre van gaudir d’allò més veient com aquests nois ens oferien un gran partit. Cal destacar la bona direcció tècnica del Jaume Ferrer i a l’aportació de l’excel•lent Joan Montserrat.

Gols: 0-1 Nil (6’); 1-1 (9’); 2-1 (24’) descans 3-1 (57’); 4-1 (59’).

Van jugar: Roger Gargallo, Oriol Riba, Joan Montserrat, Oriol González, Marc Ventura, Miquel Sánchez, Nil Solé. També van jugar Martí del Cerro, Josep Riba i Oriol Moliné.

Va arbitar  M. Teresa Samblàs.
Entrenador Jaume Ferrer
Delegat Miquel Ventura

El proper partit el juguem a Cunit en el primer partit de la segona volta de la competició.