F.E. Atlètic "E"
Mas Catarro "B"

Dissabte, els nois de l'aleví E van jugar un partit que va tenir dues parts ben diferents

En el primer temps, que va acabar 1-2, vam veure un Atlètic en quadre però força entonat que va plantar cara a l’adversari, un equip agressiu i amb poca esportivitat.

Cal felicitar als nostres jugadors per no tenir mai actituds com les que vam veure dissabte en l'equip del Mas Catarro.

En la segona part, a partir del minut 5, vam assistir a un espectacle d'impotència. Els nostres, davant la pressió de l’equip visitant, no sabien què fer amb la pilota i es van fer un fart de fer perilloses cessions al porter local que es trobava amb la feina d’aturar els xuts dels contraris i rebutjar les cessions dels companys que no sabien com havien de jugar, davant la pasivitat dels tècnics de l’Atlètic.

Cal destacar que en Nil va marcar tres gols que, malauradament, no van servir per res.

Van jugar: Martí del Cerro, Oriol González, Adrià García, Marc Ventura, Miquel Sánchez, Nil Solé i Raül Martínez.

També van jugar Oriol Riba i JaumeRodríguez

L’arbitre fou Eloi Rigol

Primera part: 0-1 (8') 0-2  (21') 1-2 Nil (23')

Segona part: 1-3 (31') 2-3 Raul (31') 3-3 Nil (35') 3-4  (36') 3-5  (40') 3-6 (41') 4-6    Nil (42') 4-7  (46') 4-8   (49') 4-9  (56') 4-10  (60')

I ara vacances. Caldrà tornar el mes de gener amb força i il·lusió doncs queda molta lliga i aquests nois ben treballats poden rendir molt més del que ho han fet fins ara. És feina dels tècnics motivar-los i ensenyar-los a moure's en el terreny de joc, tot rectificant els errors i, amb paciència, marcant les pautes per retrobar el bon joc al que s'havia arribat.

El proper partit serà el 7 de gener a les 12h a Sant Pere de Ribes