Canyelles "A"
F.E. Atlètic "E"

Finalment els nois de l’Atlètic van obtenir una justa victòria davant d’un adversari que no es va rendir en cap moment.

Després d’uns partits en que vèiem una important millora del joc dels nostres, dissabte per fi, es va fer justícia i els nois de l’Atlètic van aconseguir una justa i merescuda victòria davant d’un equip que va lluitar molt però es va trobar amb uns porters excel·lents, el Martí i el Roger, que van salvar l’equip en moments decissius amb unes grans aturades i amb un equip convençut i treballador.

No podem dir que va ser el millor partit de l’Atlètic. Altres dies han jugat també bé però els hi havia faltat la sort davant la porteria contrària.

Ara només cal consolidar la bona progressió i començar a disfrutar amb el joc dels nostres jugadors i de la primera victòria a casa.

Van jugar Martí del Cerro, Adrià García, Oriol Riba, Marc Ventura, Raül Martínez, Nil Solé i Martí Cañas.

També van jugar Roger Gargallo, Jaume Rodríguez, Alessandro Navarro, Oriol González i Miquel Sánchez.

Gols:

Primer temps: 0-1 Nil (7’), 0-2 Marc (21’)

Segon temps: 0-3 Nil (32’), 0-4 Martí C. (43’), 0-5 Erik C (Canyelles) pròpia porteria (53’)

Àrbitre: Esteban Blanchart.

El proper partit serà a casa contra el Mas Catarro “B” dissabte 17 a les 9:30h.