F.E. Atlètic "E"
B. Vilanova "A"

Unes decisions arbitrals poc afortunades van fer que l’equip de l’Atlètic es trobés, injustament, amb un marcador de 0-2 en acabar la primera mitja part.

Els nostres nois van sortir molt motivats a jugar contra l’equip de Vilanova. El primer quart va ser molt igualat i l’Atlètic va desaprofitar dues clares oportunitats per avançar-se en el marcador.

En el segon quart l’equip local va encaixar dos gols que van venir precedits per dues clares faltes dels visitants i que l’àrbitre no va xiular. Si és difícil lluitar contra els adversaris, més difícil és quan l’àrbitre s’equivoca en contra dels nostres.

En la segona part els nostres nois van mantenir el ritme de competició i van crear oportunitats que no acabaven de quallar. En canvi els nois de blau clar van tenir més punteria davant del nostre porter i van resoldre un partit en que el nostre equip va seguir en bona progressió. S'acosta la primera victòria? El joc dels nostres nois ja té un nivell més que acceptable.

Gols: 0-1 (16'); 0-2 (25') descans; 0-3 (32'); 1-3 Oriol M. (33'); 1-4 (43'); 1-5 (52') i 2-5 Miquel (59')

Van jugar: Roger, Adrià, Cesc, Marc, Miquel, Jaume i Nil. També van jugar: Martí, Raul, Oriol M i Oriol G.

Àrbitre: Joan Cols que va tenir una desafortunada actuació

El proper partit dissabte a les 11h al camp del Canyelles A.E.