F.E. Atlètic "C" - Torrelles "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Torrelles "A"

Inici prometedor ja que des de el primer minut vam sortir concentrats i sense nervis devant d'un Base Torrelles que tot i possar ganes  no van tenir res a fer devant el joc  desplegat pels nois de l'Oriol Marce.

Hola que tal: Primer de tot, nois, tant l'entrenador com jo, ùs volem felicitar pel partit de dissabte.Començament del partit amb espenta i ganes de fer-ho bé, no vèiem un primer quart així des de el dia de Sant Sadurní, amb les idees clares i el covenciment en sí mateíxos, fent combinacions, ajudes de cobertures, triangulacions i gols 12 gols que han de servir per fer pujar l'autoestima. Devant teníem un Base Torrelles que tot i possar ganes no van tenir opció, el joc de toc i la rapideç en les jugades vàren fer que anèsin darrera de la pilota, i sumant un elevat porcentatge en el control del joc  d'un gran Atlètic, les escases opcions s'esvaìren sense apenes arribar a porteria. Cal destacar una clara línea ascendent en els darrers dos últims partits, fent un  bon treball de equip, i que ens ha de servir per continuar pel matèix camí sigui el rival que sigui. Dissabte visitem al Base Vilanova, un partit en el cuàl em de demostrar la millòra i el treball que fèu setmana darrera setmana, ànims.

Salut i força futbol