FUTBOL-7 SÈNIOR

Gener

LIBERTAD
ESPOSA

Un gol anulat pel arbrit impedeix un empat merescut.

El partit va començar amb un atlètic tou i molt despistat sobre el terreny de joc i això es va notar al marcador ja que el Sitges va fer dos gols "tontos" a la primera part i la fundació quasi al final en fe un, deixant el marcador a 2-1.

Les altres parts va ser dominat per l'atlètic i només la mala sort i la picaresca del Sitges com descordar-se les botes per aturar el partit, entre moltes d'altres, no va ser possible la victòria de l'atlètic.

Com a positiu diriem que tenim  un equip que si lluita pot arribar a la part d'alta de la classificació.

Com a negatiu cal dir que això de partir el camp amb dos mitats i jugar dos partits alhora no es gaire possitiu ja que el arbrit va anular un gol de l'atlètic perque deia que no va xiular el corner, però el mateix moment el arbrit del partit del costat va xiular una falta i això despista als jugadors i cal recordar que tots els jugadors estavan ben col.locats. També diria que això que els altres equips escalfin dins del camp esperant que acabi el parit per jugar ells, també desorienta els jugadors dels dos equips, ja que avegades hi ha mes gent al voltant del camp tocant la linea blava que a dins del camp.

FINS LA PROPERA, ENDEVANT ATLÈTIC.