J. Roquetes "B" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 6

Les Roquetes

Mpal. Les Roquetes (St. Pere R.)

J. Roquetes "B"
F.E. Atlètic "C"

Plúja, molta plúja i gols, plúja de gols devant d'un peña jove Roquetes que de futbol bén poc i un excès d'agresivitat per part de certs jugadors que impotents, devant del joc desplegat del nostres, vàren fer servir  el joc brut. Partidàs d'uns nanos que no van caure en el parany i es van dedicar només a l'ho que sàben, jugar a futbol.

Hola que tal : Aquesta vegada sí, si que s'ho van creure, mereixedors sense discusions de la victòria, felicitats.  Començem pel principi : Inici de partit com de costum, adormits encaixant un gol matiner i aturant un penal ( Aitor M.) molta brega per part del Roquetes i poc més. Segón quart clàu vers la resta de partit ja que l'equip no es và arronsar i una vegada més practicant un futbol ,molt atrevit aquesta vegada, arribàren les ocasions i  els gols ,4 ,en un quart plé de valentía i saber estar ja que les inclemències i el joc agressiu de l'equip contrari l'únic que van aconseguir es fer-nos crèixer més i més. Cal destacar, ho vínc dient fa díes, la gran actitud mostrada per tots, de que realment som un equip i com a tàl van demostrar que jugant com sàben i treballant desde la primera fins la última línea els resultats arribaran. La resta del partit va ser d'un domini aclaparador amb un ùnic equip al camp, l'ATLÈTIC, un camp en males condicions degut ha que va ploure durant tot el partit, pero aquesta vegada l'entrenament amb pluja del divendres sí que va donar els seus fruits. Dissabte ens visita el base Torrelles ànims i aném per la segona victòria.

Salut i força futbol