Mas Catarro "A" - F.E. Atlètic "C"

Octubre
Santa Margarida i els Monjos

Mpal. Els Monjos

Mas Catarro "A"
F.E. Atlètic "C"

Clara victòria d'un Mas Catarro ambiciós i amb un resultat massa abultat per la manera en que vam encaixar varis gols i en concret els del primer quart.

Primer quart per oblidar, amb els nervis a flor de pell i amb massa respecte a l'equip contrari, 3 gols en 5 minuts vàren ser massa premi per uns i massa càstig per altres.

Aixó va fer que ens encomanèssim a un Oriol casado, tot i les adversitats no només de l'adversari si no la del públic, fent aturades de mèrit i completant un més que bon partit,la qual també li afegirem les lesions de la defensa ( David M. i Cesc D.) esperém que tornin aviat amb nosaltres. El segon quart va canviar en quan la convicció dels jugadors, recuperant la nostra identitat com és el futbol de tóc i amb les corresponents triangulacions i arribada fins la linea de fons, aixó es transformar en perill i a la vegada amb un únic gol fet per l'Oriol Moliné. Els nois del Mas Catarro s'ho van crèure i seguint les consignes del sèu entrenador amb un joc poc vistós peró efectiu vàren decantar el màxt al séu favor. Estic convençut de que si els nostres jugadors també s'ho creièsin, els darrers dós partits un altre gall gera cantat, peró aixó només  pot canviar a base de treball i treball. Ara dispossem de uns quants dies més fins al pròxim partit, nois és el moment de pencar fort als entrenaments, aquest diumenge ens desplaçarem al camp municipal de Roquetes i confiem de treure un resultat positiu.

Salut i força futbol