F.E. Atlètic "C" - J. Roquetes "B"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
J. Roquetes "B"

Un Atlètic enorme no dona respir, en tot el partit, a un rival que no va trobar en cap moment el seu lloc dins el camp gràcies al inconmensurable partit dels Xiquiliners.

Hola que tal: Bona tarda, ja tenia ganes de escriure una crònica en que els adjectius que pugui posar són ben pocs. Bon partit el de dissabte amb un matí caloros i ple d'emocions al Municipal Vilafranquí. Visita d'un equip que està per sobre a la classificació però que vam demostrar tant allà com aquí que netament som molt més superiors i així ho reflectía el resultat final.

Sembla ser que hem trobat la filosofia del futbol, tocar amb molt de criteri la pilota, les jugades per banda, córrer per defensar recuperant bé la posició i a la vegada atacar la porteria contraria creant moltes ocasions de gol , tot i que només vem marcar un gol al primer quart, la manera que aquests nanos jugaven es prevèia  del tot interessant. El vendaval de joc va tenir els seus fruits al segon quart, on el joc superior dels nostres va fer que anèssim al descans amb tres gols més. No calia, aquesta vegada, cap tipus de motivació extra  ja que només mirar-los a la cara se'ls veia molt posats dins del partit i fent cadascú la seva feina.

El tercer quart va ser clau ja que la Penya Jove va sortir amb un altre caire i amb ganes de remontar un partit impossible, per contra es van trobar un Atlètic que no es va arronsar i va respondre al seu gol amb dos més.

L'ultim quart el podriem destacar per la impotència del equip rival amb entrades fora de lloc i rebent dues targetes groges, una vegada més els Xiquiliners van respondre amb un joc bestial i amb gols , la majoria d'ells, de traca i mocador. Bé, cal donar-li la enhorabona a aquest jugadors que de continuar així tornaran les alegríes i el nostre lloc a la taula classificatoria, toca continuar treballant dur durant la setmana i no adormir-nos

Felicitats al cos tècnic i als jugadors, llàstima que el Jaume hagués de marxar, de ben segur que s'hagués emportat una alegría per part vostra.

Salut i força futbol.

PD: Degut a la emoció i intensitat  pel joc desplegat de l'equip em vaig oblidar de fer la foto del partit, ho sento.