F.E. Atlètic "C" - Mas Catarro "A"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Mas Catarro "A"

Bon partit jugat dissabte entre dos equips que els hi agrada la pilota i el joc d'equip.

Hola que tal: dissabte vem tenir una bona oportunitat de capgirar aquesta mala ratxa de partits perduts, tot i el resultat l'Atlètic va fer un inici de partit molt seriós amb intensitat i concentració tocant la pilota i controlant l'adversari fins que en una jugada desafortunada ens van fer el primer gol i a partir d'aquell moment fatídic, una vegada més, vem baixar els braços donant per fet la superioritat del rival.

Del segon quart ni parlar-ne, monòleg del Mas Catarro. El descans va servir per corretgir més l'actitud dels jugadors que no pas la faceta tàctica, ja que estavem jugant bé però si no arribes a porteria contraria no pots fer gols. El matx ja tenia guanyador i els jugadors van jugar sense complexos i amb ofici, cosa que es d'agrair, el Mas Catarro va demostrar per que és el líder de la categoria amb un equip sòlid on cada jugador sabia el que havia que fer.

L'últim quart el vem dominar fins al punt de no rebre cap gol i fer-ne el de l'honor, fi del partit i quelcom ha destacar, la bona educació futbolística per part del dos equips. La dinàmica negativa que portem (al mèu parer) tant sols es deguda a la falta de convicció i d'autoestima, que aquestes edats ja sabeu que vol dir, per molt que t'esforçis als entrenaments, per molt que treballis durant la setmana si quan arriba el dia del partit no treus tot el que portes dins, la ràbia quan et fan un gol, emprenyar-se quan perds una pilota i no corres ha recuperar-la, veure que tu ho pots fer millor que ell i ja t'està bé, en fi una serie de valors que no tant sols en ajudarà amb el futbol si més no al dia a dia.

Tenim un cap de setmana sense partit i aprofiteu-lo per fer alló que més us agrada ja tindrem temps de fer reflexió i possar en marxa la màquina Xiquilinera.

Salut i força futbol.