imag0203
F.E. Atlètic "C"
Vilanova "F"

tot i els merits , l'Aleví C surt derrotat per la mínima 3-4

Partit jugat de tu a tu amb bones triangulacions i ajudes en defensa, tot i el resultat en contra, els nois de l'Oriol Marce es van merèixer com a mínim sumar un punt.

Partit molt igualat tal i com demostra el resultat final, devant uns vilanovins que no vàren donar el braç a tòrcer. Bon partit per part nostra on sempre hem buscat el joc de toc i sortir des de darrera amb la pilota controlada que a la vegada es traduïren amb cert perill devant un vilanova ben posicionat al camp. La bona actitud mantinguda durant les quatre parts i  tant sols la manca de concentració e intensitat, en moments puntuals, vàren fer que el màxt es decantés pels del Garraf. Els gols els van marcar: Martí Cañas, Josep Riba i l'Aleix Ràmia. Una vegada més aquests nois amb el caràcter i predisposició que tenen es van merèixer molt més, caldrà veure si  el treball fet durant la setmana comença a donar els seus fruits que de ben segur arribaran aviat. Dissabte desplaçament al camp dels Monjos on ens espera un Mas Catarro combatiu.

Salut i Força Futbol