Espirall "C" - F.E. Atlètic "C"

Gener
Vilafranca del Penedès

Mpal. Espirall

Espirall "C"
F.E. Atlètic "C"

Malgrat  el resultat abultat de dissabte l'equip no acaba de agafar el to en els partits que es juguen a casa i dissabte tenim una bona oportunitat per capgirar els resultats negatius que ens deixen una mica despenjats de la part alta a la classificació.

Hola que tal: Partit en el que  els nostres es van retrobar amb la victòria i el bon joc després del mal resultat de la jornada anterior. Desde el principi la fundació va demostrar que es volia refer del mal joc demostrat en l'ultim partit i molt aviat va encarrilar el partit. Jugant molt bé al darrera en la sortida de la pilota conectant amb el mig camp i arribant molt ràpid a la zona de finalització.Els primers en avisar van ser els locals en un xut que no aniria entre els tres pals però que posava en alerta als jugadors visitants que sabien que haurien de fer les coses bé per guanyar el partit. Ràpida la resposta de la fundació que en cinc minuts aconseguia dos gols que semblava encarrilar el partit vist el joc demostrat per part dels dos conjunts. L'Espirall escurçaria distàncies en un còrner, però gairebé a la jugada següent els nostres tornarien a marcar i posaven el provisional 1-3 al final del primer quart.

El segon quart començava amb domini per la fundació que ràpid va començar a augmentar el compte golejador i les arribades a l'àrea local. El domini de joc era molt clar, encara es va possar mes a favor quan al final del quart un jugador local era expulsat degut a que va tocar amb les mans una pilota que anava a gol i que l'àrbitre no va dubtar. Posiblement massa càstig per a un rival que ja perdia 1-5 i per al nen, però amb el reglament a la mà l'expulsió era justa però podría haver mostrat la groga. El partit ja no tindria color quedant encara dos quarts per endevant i amb un jugador menys a les files de l'Espirall. A partir d'aquí pluja de gols per als nostres que tenien el domini de la pilota i el control de joc fins a tancar la golejada. Bon partit dels nostres que recuperaven el bon joc que saben fer, tot i que els dos últims quarts van ser de tràmit degut a la superioritat numérica. Ara toca treballar durant la setmana als entrenaments el dur compromís de la propera jornada on espera la Blanca Subur, un dels rivals forts de la categoria.

PD: perdoneu per la meva absència aquests darrers dies però la feina es la feina i espero tornar lo més aviat posible, mentrestant la meva funció la fa el Dani.

Salut i força futbol.