Bonaventura "A" - F.E. Atlètic "C"

Gener
Vilanova i la Geltrú

Escola Sant Bonaventura

Bonaventura "A"
F.E. Atlètic "C"

Set gols que serveixen per donar moral i confiança, devant d'un equip, que encara ser colista, no ens van posar les coses fàcils ja que corrien molt i ganes no li faltaven. L'Atlètic es va imposar en tots els sentits i va desplegar un bon joc, victòria més que merescuda.

Hola que tal: Bona tarda, buuuffff quin matí  a Vilanova, fred molt de fred, camp amb desnivells i de terra, però res, un bon escalfament i concentració en el partit, se'ls veia a la cara que seria un matí amb bon futbol. Treballada victòria d'un Atlètic que ja comença a funcionar, tàcticament excel·lents, moltes ajudes per recuperar la pilota i bon criteri a l'hora de jugar per les dues bandes, bona actitud i aptitud, senyal de treballar bé els entrenaments i moltes errades en la definició, potser degut a les ansies de marcar o presses en finalitzar les jugades. Només un gol per quart diu la pobre xifra de gols amb un joc ofensiu constant, i no va ser fins l'ultim quart que van ser quatre els gols i donar per tancat un partit amb un resultat ampliament curt. Tret d'aixó el partit el van controlar de principi a fi, recuperant el nostre joc, aquell que teníem abans de les vacances nadalenques, i que ens ha de fer oblidar el dia del Cubelles. Jo diria que va èsser un d'aquells dies que s'he t'oblida algo i no recordes el que era, doncs bé quan t'oblides de jugar en competició de lliga, acabes perdent. De totes maneres l'equip va donar molt bones sensacions i un bon  joc col·lectiu, ens falta una mica de tó i s'ha de continuar treballant per acoseguir tenir un estat òptim de forma i així afrontar els pròxims partits amb més garanties i confiança. Bé dit aixó, dissabte ens visita el Montagut i hem de tenir en compte que a casa, de quatre partits només em guanyat dos, i hem de fer que jugar casa, pels contraris, sigui un fortí inexpugnable. Ànims Atlètic.

Salut i força futbol.

PD. Perdoneu el retard de la crònica, peró  he tingut problemes elèctrils i no funcionava rés.