F.E. Atlètic "C" - Castellví "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Castellví "A"

Tornem a guanyar un partit que pel resultat pot semblar fàcil, peró és que aquest equip cada setmana millora i fa un futbol pràctic i convincent.

Hola que tal : molt bona tarda, dissabte de bon futbol devant d'un Castellvi de la Marca que no va inquietar en cap dels quarts a un Atlètic en clara fase ascendent. Partit intel.ligent per part nostre ja que el domini clar desde el primer minut no va fer que les errades comeses l'altre setmana es tornassin a repetir, sense presses i jugant el nostre futbol els gols anaven arribant paulativament ,1 quart mn.10 i mn.14, 2 quart mn.7 i mn.10, 3 quart mn.5  mn.9 i  mn.11, 4 quart  mn.5 mn.7 mn.10 i  mn.12. Amb aixó que vull dir, doncs que ens dediquem setmana derrera setmana a fer un futbol amb moltes conbinacions, triangulacions i arribades clares a porteria, amb la mancança de millorar el xút ja que no xutem prou fort, fins i tot van haber minuts de jugar al primer toc, cosa maca de veure, i de jugades assajades amb els córners vaja que aquests nois s'apliquen als entrenaments i el resultat es reflecteix als partits. Hem fet un salt de qualitat en tots els sentits i la classificació així ho reflecteix, 3er. empatats amb varis equips però amb un gol average favorable a nosaltres amb 50 gols a favor i només 18 en contra. Bé setmana de descans i relax però hem de continuar treballant ben fort ja que no ens podem adormir, ànims i una vegada més felicitats no només per les victòries aconseguides si no pel bon futbol que feu.

Salut i força futbol.