Benjamí 7 Tercera Divisió Grup 24
Jornada 2
Ribes "D" - Associació "A"

? - ?

Sant Pere de Ribes

Zona Esportiva Bosc de Plaça

Ribes "D"
Associació "A"

Avui hem vist un partit dur, difícil, travat, amb 14 nens damunt del camp amb ganes de fer-ho bé i que han lluitat com a llops per endur-se la victòria.

1er Q.: ADRI + FERRAN + KUBI + DAVID + ORIOL + ISAAC + SAMU

0 a 1 – minut quatre: saca el córner el Kubi i l’Oriol de cop de cap inapel·lable . ..cap dins

Joc una mica travat. Costa combinar més de tres passades seguides però estem molt ferms als darrere.

2on Q.: ARNAU + SPIRIT + BITXO + ESTELA + CARLES + ORIOL + POL

Bon control del joc i hem tingut dos ocasions molt clares del Carles i del Pol però no han entrat. Hem millorat la pressió.

3er Q.: ADRI + KUBI + FERRAN + DAVID + CARLES + ISAAC + SAMU

1 a 1 – minut tres: pilota dividida al mig del camp i li queda franca al davanter

1 a 2 – minut cinc: pujada de la pilota amb combinació fins que el Carles assisteix al Samu que ens posa pel davant.

2 a 2 – minut onze: la posen a la banda esquerra i ens la creuen a gol

3 a 2 – minut dotze: la perdem quan estàvem atacant per guanyar el partit i ens fan una contra en superioritat.

4at Q.: ARNAU + BITXO + SPIRIT + ESTELA + DAVID + POL (ISAAC) + SAMU

Ens estan dominant i no podem fer res L però ...

3 a 3 – minut tretze: l’Estela pica falta amb classe al mig de l’àrea i el Samu que la recull, es gira i gooooooooooool.

Hem tingut totes les sensacions i ha estat un partit, si menys no, força intens.

Segueix la Mandarina al Facebook: http://www.facebook.com/pages/La-mandarina-mecanica-alev%C3%AD-B-Atletic-Vilafranca/180253692051606?ref=hl

INCIDÈNCIES:  avui hem trobat a faltar al Brian i l’Antonio que l’ha substituït l’Arnau del C