Aleví Tercera Divisió Grup 30
Jornada 11
Martinenca "A" - Ribes "D"

? - ?

Desembre
Sant Martí Sarroca

Mpal. Sant Martí Sarroca

Martinenca "A"
Ribes "D"

Partit vibrant davant el tercer classificat o hem tret una injusta derrota ja que els mandarines no han estat per sota, podríem dir que han jugat millor però ells és un equip ben fet amb un centre del camp ferm i una davantera molt perillosa.

1er Q.: ANTONIO + CARLES + FERRAN + PAU E. + SPIRIT + KUBI + SAMU

0 a 1 – minut tretze: la pilota fa mil rebots en defensa, com una maquina del milió, fins que li queda franca a un davanter de l’Igualada i ens fan gol.

Joc poc fluid dels dos equips tot i que hem tingut més presència en atac. L’Igualada es posa al davant sense mèrits

2on Q.: ADRI + KUBI + SPIRIT + DAVID + BRIAN + ORIOL + POL

Ells ara estan més ben posicionats però nosaltres hem tingut una doble ocasió al pal. Estem bolcant massa el joc per la dreta i ens oblidem de l’esquerra amb el que facilitem la seva defensa.

0 a 2 – minut tretze: no acabem de treure una pilota en defensa que estava demanant a crits una gardela ... i ens tornen a fer gol.

3er Q.: ANTONIO + FERRAN + CARLES + PAU E. + SAMU + ORIOL + BRIAN

1 a 2 – minut cinc: pugem des de la cuina, el Carles la obre llarga a l’esquerra, el Brian se’n va per la línea de fons de dos contraris i fa el passi de la mort a l’Oriol que la clava.

Ens posem les piles i els estem donant un bany de joc però tenen un bon balanç defensiu i ens costa molt fer ocasions clares.

4at Q.: ADRI + CARLES + KUBI + DAVID + SPIRIT + SAMU + BRIAN

1 a 3 – minut cinc: perdem la pilota al mig i ens fan gol a la contra.

Fins el final ha estat un anar i tornar però, aquest cop, la màgia de l’últim quart no ha aparegut i finalitza el partit amb derrota

Partit per treure bones conclusions dels nens: ja som un equip molt fet; hem de ser una mica més contundents en defensa ja que ens agrada moltíssim el treure la pilota jugada i amb classe però, hi ha vegades que mes val un xut llarg defensiu; hauríem de mirar de fer algun xut més de llarga distància, si més no, per “acollonir” una mica els rivals i despistar-los. (opinió feta per aquest humil cronista des de la més grans de les ignoràncies futbolístiques). Però sense dubte que això fa goig.

Ens veiem dissabte en horari de dinar: 13,45 així que bon esmorzar o carmanyola i fins a la vila nadiua del pare del Pol (hi ha algun despistat que també coneix el poble com on va néixer un jugador de basquet que es diu Navarro) hi falta gent.

Segueix la Mandarina al Facebook: http://www.facebook.com/pages/La-mandarina-mecanica-alev%C3%AD-B-Atletic-Vilafranca/180253692051606?ref=hl

INCIDÈNCIES:  avui hem trobat a faltar l’ Isaac que està de baixa per una luxació i el Bitxo que no ha estat convocat.