Partidàs dels nens davant un Castelldefels que venia a pescar a Vilafranca i gairebé marxen amb un camió ple de gols

1er Q.: ANTONIO + KUBI + FERRAN + PAU E. + SPIRIT + SAMU + ISAAC

Primer quart de clar domini dels nostres però en el que no hem pogut marcar cap gol tot i tenir 6 clares ocasions.

2on Q.: ADRI + KUBI + BITXO + SAMU + DAVID + BRIAN + POL

Comença el segon quart però sembla com si fos una continuació del primer. Canvi de nens però no de mentalitat ni de joc. Continuem tenint ocasions però sembla que xutem al “ninot” i no definim prou bé fins que ...

1 a 0 – minut dotze: el Samu baixa a ajudar en defensa, pren la pilota i puja combinant amb els companys fins que es planta sol davant del porter i ...pa’dentro!!!. La baba ja ens mulla els peus.

3er Q.: ADRI + FERRAN + BITXO + SPIRIT + SAMU + PAU E. + ISAAC

1 a 1 – minut cinc: fa poc que hem tornat de la mitja part i ens empaten. Es complica el partit? Ho veiem més endavant.

2 a 1 – minut vuit: aquí arriba la mandarina per tornar a posar-se endavant, pugen les besties pardes des de la defensa i el Ferran la clava per tot l’escaire. Golàs

3 a 1 – minut deu: ja ens estem desmelenant en atac i provoquem que es facin un gol “en pròpia”.

4at Q.: ANTONIO + POL + DAVID + KUBI + FERRAN + SPIRIT + BRIAN

El bany i massatge dels nens continua i els pares del Castelldefels es freguen els ulls davant el joc dels nostres nens.

4 a 1 – minut dos: tot just hem començat i el Brian que es planta davant del porter, l’enganya per dos cops i la posa de toc suau a dintre.

Final del parit amb molta satisfacció. Teníem la por que els nostres nens tinguéssim davallades de rendiment els dos últims quart ja que: juguen 3 minuts més per quart que l’any passat, no tenim una equip que destaqui per la seva “bestialitat” física i juguen, la majoria de vegades, contra nens un any més grans però... estan molt a gust i gaudeixen i, ens fan gaudir, de molt bons partits.

Ens veiem dissabte a un quart de cinc a El Prat en horari de Carrusel Deportivo davant un equip que, tot i que només ha guanyat un partit té un promig de 4 gols a favor per partit. Haurem d’estar “al loro”.

Segueix la Mandarina al Facebook: http://www.facebook.com/pages/La-mandarina-mecanica-alev%C3%AD-B-Atletic-Vilafranca/180253692051606?ref=hl

INCIDÈNCIES:  avui hem trobat a faltar l’Oriol i el Carles