Segona Catalana Grup 3

Gornal "A"

Ara ja som alevins!!!

Hola amics i amigues

Ja ha començat la pretemporada que ens ha de dur a una temporada força interessant.

Serà un any força difícil on ens trobarem clubs de molta alçada i molts equips amb nens de segon any cosa que, en aquestes edats, encara es nota molt.

Haurem de fer servir tota la màgia que porten els nostres fills a dins i el bon futbol que han après.

El partit jugat el diumenge ha estat un fidel reflex del que ha de venir però amb detalls macos a tenir en compte.

Els primers dos quarts han estat de un joc força bo, una intensitat poc esperada a l’alçada de temporada que estem i uns moviments prou correctes dins del camp. Si que es cert que tenim els mateixos nens que l’any passat però, els inicis de temporades, sempre són difícils i a l’estiu ens ho hem passat força bé a la platja, muntanya, ... però ara toca fer el que més els agrada: jugar a futbol.

Al tercer i quart quarts els d’Igualada han imposat el seu físic i han aconseguit desempallegar-se del nostre domini de la pilota i han aconseguit remuntar el partit per endur-se la victòria.

La grada cridanera, bé aquest diumenge no ho ha estat, espera amb il·lusió els propers partits per seguir gaudint de la nostra Mandarina Mecànica que tantes satisfaccions ens ha donat.

Ànims nens que estem amb vosaltres i, tot i que haurem de fer més kilòmetres que el bagul de la Piquer, els farem feliços de compartir amb vosaltres bons matins de futbol.

Ens tornem a veure dissabte al Complex Esportiu del Garraf de Vilanova a les 10.00.

ÀRBITRE:

INCIDÈNCIES:  ens hem deixat la càmera de fotos!!!!