Vilanova "D" - F.E. Atlètic "B"

Març
Vilanova i la Geltrú

Mpal. Vilanova i la Geltrú

Vilanova "D"
F.E. Atlètic "B"

En matemàtiques 2 + 2 son 4, però en futbol no sempre es així.

Ja ho sabem que en futbol no guanya  el que sempre millor juga, sinó el que te la sort de posar-la més vegades dins la porteria. I aixó a passat avui.

Avui s'ha vist un partit amb molta intensitat, jugat de tu a tu, i com sempre ens passa amb les pilotes dividides han sigut superiors els jugadors del Vilanova, degut a la millor embergadura física dels seus jugadors, però quant hem tingut la pilota nosaltres que l'hem feta corre per terra, els hem fet anar de corcoll, poder ens falta una mica més de continuitat però ja ens anirà sortin.

El més important es que l'equip va a més.

En resum , un partit d'alternatives en el marcador, que en general ha sigut molt més ben jugat per part nostre, i que'l resultat no s'ajusta a la realitat, estic segur, que aquest partit de 10 vegades, en 9 no l'hauriem perdut.

El primer quart, la lluita per la pilota ha sigut de defensa a defensa, amb poques ocasions de gol pels dos equips, malgrat aixó, s'acabat amb un 0 a1.

El segon quart, ha continuat igual, peró amb pilotes mes dividides, amb ocasions per un igual, peró el Vilanova ha tingut mes sort de cara a porteria, finalitzant amb un parcial de 3 a 1.

El tercer quart, hem començat a tenir mes domini i control de la pilota, malgrat aquesta circunstància, no s'ha mogut el marcador.

El quart quart, hem presenciat un recital de joc per part de l'Atlètic, amb bellíssimes jugades, ocasions de gol malogrades, amb alternatives al marcador, hem tingut l'empat a 3 i en la jugada seguent ens fan el 4 a 2,  mancaben 3 minuts pel xiulet final el resultat era d'empat a 4 gols, i en un contratac ens han fet el cinquè gol, peró a 30 segons de la finalització hem fet un xut al pal, que en cas d'entrar hauria fet justicia a un partit molt intens i ben jugat. Avui ens a faltat la sort.

Els golejadors han estat en: CRISTIAN GONZÁLEZ (1), MARC MORENO (1), MIQUEL GIRALT (1) i XAVI GÓMEZ (1).

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA i MARC MORENO.