F.E. Atlètic "B" - Sant Esteve Sesrovires "A"
Diumenge 18

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Sant Esteve Sesrovires "A"

Partit que ha creat moments d'incertesa.

No ha sigut dels partits mes ben jugats aquesta temporada, però s'ha solventat amb solvencia i ratos de bon joc. Crec que ha faltat intensitat en alguns moments del partit, no ha sigut un partit fácil malgrat l'abultat del resultat, del 3 a 0 s'ha passat al 3 a 2 i s'han creat alguns dubtes, però la millor qualitat dels nostres jugadors i la resolució final davant la porteria contraria han fet justicia.

No es pot negar, com ja vinc dient partit rera partit, que tenim un equip amb molta qualitat futbolistica, que es van superant cada dia que passa, i més davant de contraris amb més fortalesa física.

El primer quart s'ha acabat amb un 2 a 0, amb domini, bon joc i ocasions clares malogrades.

El segon quart, només s'ha fet un gol, però han sovintejat les ocasions i el domini dels nostres.

El tercer quart ha sigut una mica estrany en quant el joc desplegat pels nostres, amb dos gols de l'equip visitant, que ha fet que l'equip en principi ho hagi acusat, però ha vingut el quart gol nostre que ha tornat a donar tranquilitat.

El quart temps, ha sigut d'un domini total del nostre equip, que ha fet quatre gols, acabant-se el partit amb el resultat final de 8 a 2.

Els golejadors han estat en: MIQUEL GIRALT (2), ROGER ROMAGOSA (2), MARC MORENO (1), JORDI SANTOLARIA (1), ARNAU ALSINA (1) i  XAVI GÓMEZ (1).

Han jugat: JAVIER AREVALO, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, KEVIN SÁNCHEZ, ROGER ROMAGOSA, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA,  ARNAU ALSINA i MARC MORENO.