Ribes "B" - F.E. Atlètic "B"

Març
Sant Pere de Ribes

Zona Esp. Bosc de Plaça

Ribes "B"
F.E. Atlètic "B"

Quin partidás, això promet però que moltissim.

No sé com començar aquesta crónica, després de veure el que s'ha vist aquesta tarda al camp del RIBES, podriem dir que hem vist, potser, el partit mes complert que han fet aquests nois en el que portem de temporada, quin bon futbol, amb intensitat, trenant jugades meravelloses, amb gols de bellissima factura.

La defensa ha estat impecable, la mitja autoritària i creadora de joc, els devanters demoledors, amb un bon saber fer des de la banqueta. Si senyor, "CHAPEAU".

Podriem començar analitzant, que el primer quart temps, ha sigut el més igualat, ha acabat amb empat a 1 gol, després de rebre en fret el gol del RIBES.

El segon quart temps, la máquina de fer futbol ja estaba engreixada i s'ha acabat amb un 0 a 3.

El tercer quart temps, continuant el recital, s'ha acabat amb un 0 a 1.

I el quart temps, per acabar el festival de bon joc i golejador, s'ha acabat amb un 0 a 3. Final del festival 1 a 8.

Els golejadors han estat en JORDI SANTOLARIA (3), MIQUEL GIRALT (2), MARC MORENO (1), POL SAGARRA (1) i  ARNAU ALSINA (1).

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, KEVIN SÁNCHEZ, ROGER ROMAGOSA, ARNAU RUBIÓ, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA i MARC MORENO.