Sant Joan Despí "A" - F.E. Atlètic "B"

Febrer
Sant Joan Despí

Camp Mpal.Casc Antic

Sant Joan Despí "A"
F.E. Atlètic "B"

Resultat totalment injust.

No esperabem un resultat tant abultat, però per un cúmul de circunstàncies,(que s'haurien d'analitzar) ha sigut així.

Ha sigut un partit jugat de poder a poder, molt trebat, amb molt de joc al mig del camp, dificultant les nostres jugades pel poc espai que hi havia, (com equip més tècnic que som) provocant un contacte més directe amb el contrari que la majoria de les vegades afavoria als jugadors del Sant Joan Despi, degut com sempre ens passa, a la millor constitució física.

El partit s'ha caracteritzat també, per les poques ocasions de gol dins l'àrea, amb la particularitat que les del equip local han entrat i les nostres per  mala sort no.

Els gols del nostre equip han estat marcats per en XAVI GÓMEZ i ARNAU ALSINA, en el segon i quart temps de partit.

Cal fer esment a la jugada, podriem dir clau, que ha sigut el tercer gol de l'equip local, que ha sigut marcat mitjantçant una falta inexistent quant estavem 2 a 1 i el nostre equip estava jugant millor.

Voldría resaltar la lluita i treball de tots els jugadors dins el camp, i no voldría que es desanimessin per aquest resultat tant advers, com injust, un mal dia el pot tenir tothom, però som conscients que tenim un equip que ens donarà dies de fer-nos disfrutar.

Ara a tancar pàgina i a preparar el proper partit contra l'IGUALADA del proper diumenge, que aquest si que és un rival directe, i a més li tenim moltes ganes de guanyar-lo.

Han jugat: ROGER GARGALLO, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, KEVIN SÁNCHEZ, ROGER ROMAGOSA, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA i MARC MORENO.