F.E. Atlètic "B" - Prat "C"
Diumenge 12

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Prat "C"

Victoria sense excuses.

Cal destacar el minut de silenci abans de començar el partit per la mort del pare del segon entrenador SERGI. Descansi en pau.

Partit en conjunt molt disputat. En els primers 30 minuts s'ha vist un futbol de no molta intensitat però si molt més ben jugat per l'equip de la Fundació, crean algunes ocasions de gol, no moltes, degut al futbol de contenció que feia el PRAT, jugant al veure-les venir sense arriscar massa, lo que dificultava arribar a la porteria contraria,  i com ja es costum amb la majoria d'equips amb jugadors més físics.

Però en el tercer i quart temps, la Fundació ha fet un futbol més directe, fent circular la pilota mes depressa que feia anar de corcoll al contrari, això a fet que s'hagin trobat més espais al davant creant més ocasions de gol, fruit d'aquest domini i bon joc ha vingut el primer gol obra d'en CRISTIAN en el tercer quart, i en l'ùltim quart han vingut dos gols més obra d'en MARC MORENO i l'ARNAU ALSINA.

En resum, molt bon partit, amb un resultat clar i contundent. Ara a descansar una semaneta, a carregar piles, i anar pels tres punts el proper partit al camp del SANT JOAN DESPI.

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, KEVIN SÁNCHEZ, ROGER ROMAGOSA, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA i MARC MORENO.