F.E. Atlètic "B" - Castelldefels "B"
Diumenge 5

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Castelldefels "B"

l'Aleví B frena un dels favorits de la categoría.

El partit era molt esperat per poder comprobar i ratificar la millora en el joc del nostre equip, davant d'un dels contrincants més forts de la nostra categoria, i la veritat es que no ha defraudat gens ni mica les espectatives.

Els primers dos quarts s'han jugat a un fort ritme per part dels dos equips. La Fundació ha fet molt mes futbol, davant d'un equip mes poderós fisicament, havent-hi alternatives i ocasions de gol per les dues bandes, Destacar l'actuació del nostre porter SERGI que ha parat un penalt en dos temps a la finalització del segon quart, arribant  a la mitja part amb un gol a cero al nostre favor marcat per en MARC MORENO després d'una molt bona jugada de tot l'equip.

El tercer i quart temps, el Castelldefels ha dominat una mica mes que nosaltres, crec que el nostre esforç dels primers 30 minuts han passat factura, tenint també en compte la millor corpulència del contrincant al ser tots els jugadors de segon any. Fruit d'aquest lleuger domini han marcat els dos gols, però el nostre equip ha continuat lluitant fins al final, i fruit d'aquest lluita ha vingut la jugada del penalt just assenyalat en el darrer minut i marcat per l'ARNAU ALSINA, que ha fet justicia en el resultat final.

En resum, s'ha vist un molt bon partit, molt disputat i demostrant que el nostre equip va millorant partit a partit. Ara cal ratificar les bones sensacions en el proper partit aqui en el Municipal contra el PRAT, el proper diumenge.

Han jugat: SERGI VIVES, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, KEVIN SÁNCHEZ, ROGER ROMAGOSA, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA i MARC MORENO