Santboia "B" - F.E. Atlètic "B"

Gener
Sant Boi del Llobregat

Mpal. Joan Baptista Milà

Santboia "B"
F.E. Atlètic "B"

Desplaçament al camp del lider. Partit esperat amb molt d'interès i la veritat és que no ha defraudat gens.

S'ha demostrat que el nostre equip davant dels grans fa molt bons partits, i que cada  partit va a mès. El partit s'ha jugat amb molta intensitat i ben jugat pels dos equips amb un ritme frenètic.

un primer quart d'hora que ha acabat amb un 2 a 0 fruit de dos xuts imparables, el segon quart d'hora a acabat 0 a 0 fruit de la presió dels dos equips al mitj del camp, el tercer quart d'hora a començat amb un gol amb fret que posaba el 3 a 0 al marcador, però el nostre equip fent un esforç incomensurable a començát a posar setge a la porteria del contrari i fruit d'aquest domini a vingut el 3 a 1 gol d'en Miquel, i el darrer quart d'hora s'ha continuat amb la mateixa tònica, fruit del qual a vingut el 3 a 2 de l'Arnau Alsina, deixant aquest resultat com a definitiu.

En fí, un partit molt ben jugat amb molta intesitat i que un empat no hauria sigut un resultat injust.

Han jugat. JORDI GRIMAU, MARC SAMSO, XAVI GOMEZ, POL SEGARRA, JORDI SANTOLARIA, MIQUEL GIRALT, KEVIN SANCHEZ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, ANDERSON SILVA, CRISTIAN GONZALEZ, ARNAU ALSINA, i MARC MORENO.

crónica de JOSEP DOMENECH I PONS