Racing Sarria "A" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 13

Racing Sarria "A"
F.E. Atlètic "A"

En el darrer sospir, el Racing Sarrià empata el partit.

Després de dominar de forma clara el partit i el marcador, l'Aleví A cau en picat en el darrer quart i dóna aire a un Racing Sarrià que aconsegueix empatar ja al final i assoleix un punt quan, en finalitzar els tres primers quarts, no podia ni imaginar d’apropar-se en el marcador.

A priori aquest era un partit molt complicat contra un equip que havia assolit bons resultats i que, per referències que ens havien arribat, es tractava d’un molt bon conjunt. Quan després de veure el marcador al finalitzar el tercer quart,2 a6, i el joc desenvolupat pels nostres, ningú es podia imaginar que el Racing Sarrià seria capaç de treure un resultat positiu. Recolzant-se en la qualitat individual d’un jugador que va marcar tots els gols i el treball inesgotable de tots els seus jugadors, els barcelonins van empatar el partit i encara els van restar dos minuts per una darrera jugada que els podia haver donat el triomf.

El empat a 6 final ens deixa un molt mal regust per la forma en què es va aconseguir, ja que després d’anar dominant en el joc i el marcador de forma clara, tot se’n va en orris en 10 minuts nefastos. Excés d’optimisme ?, errades individuals o col·lectives ?, menystenir al contrari ? , mala sort ?. Va ser la lliçó perfecte per no donar mai un partit per guanyat abans que l’àrbitre faci sonar el seu xiulet de final.

Aquesta pot ser la part positiva del partit: que serveixi per aprendre dels errors. I la imatge d’alguns dels jugadors, sortint del camp amb llàgrimes de ràbia i impotència, ens diu que són capaços d’esforçar-se per guarir el seu orgull ferit. Pensem que encara restem imbatuts i que, si ens proposem de fer les coses ben fetes, estarem a l’alçada dels millors, quan no per sobre d’ells.

Ara toca partit de descans que de ben segur s’aprofitarà per disputar algun partit amistós i no perdre el to de bon futbol i preparació.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat , Oscar Palomo (1), Gerard Palau (2), Edgar De La Rubia, Pau Esteve (1), M.Tachaoute, Xavi Colomer, Miquel Casas (1), Julen Torres (1)  i Marc Vàzquez .