Aleví Tercera Divisió Grup 30
Jornada 4
Sesgarrigues "A" - Roquetes "A"
Diumenge 25

? - ?

Octubre
Sant Cugat Sesgarrigues

Mpal. Sant Cugat Sesgarrigues

Sesgarrigues "A"
Roquetes "A"

L'equip més golejador i el menys golejat del grup, no ha pogut ser campió, per culpa de les trampes "legals" d'algun equip.

Molt bon partit el que ès va presenciar al Municipal, tots dos equips van sortir a per la victòria, l'atlètic conscient de la dificultat del contrari, (ja que a Roquetes es va perdre) va anar a totes, fent un futbol molt intens amb molta lluita a la disputa de la pilota, ja que el contrari jugava al límit del reglament, dues targetes grogues a l'equip visitant va ensenyar l'àrbitre i alguna més que s'en va estalviar, el partit va estar controlat en tot moment i els gols van anar caient de mica en mica fins arribar a la mitja part amb un tranquilitzador 6 a 1.

El primer quart 3 a 1.

El segon quart 3 a 0.

El tercer quart 1 a 0.

El quart quart 3 a 2. TOTAL 10 a 3.

Els golejadors d'avui: MARC MORENO 3, JORDI SANTOLÀRIA 3, XAVI GÓMEZ 1, MIQUEL GIRALT 1, ARNAU ALSINA 1, i ARNAU RUBIÓ 1.

Han jugat avui: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, MARC MORENO, XAVI GÓMEZ, MIQUEL GIRALT, POL SAGARRA, ARNAU RUBIÓ, ANDERSSON SILVA, i ARNAU ALSINA.

Un equip que a fet 242 gols i només ni han fet 39, sent el màxim golejador i el mínim golejat del grup, crec jo, que hauría d'haver sigut el campió, però la segona plaça en la classificació no li resta mèrit al gran futbol desplegat per aquests nois que han sigut l'admiració i l'elogi en tots els camps  on hem anat, podem estar orgullosos de tenir aquest gran grup que ens donarà moltes alegries futbolístiques en el futur. El futbol 7 s'acabat, ara bé el futbol 11, aixó ès un altre història, hi ha material humà i calitat per fer un gran equip de futbol 11, el temps ens ho dirà.

Els dies 15 i 16 de juny ès va a un torneig a RIALP, jugant contra equips comel R.C.D.ESPANYOL, GIMNÀSTIC DE TARRAGONA, FIF LLEIDA, E.F.BAIX SEGRIÀ, E.F.RIALP, esperem fer un bon torneig i si podem quedar campions millor que millor, i sinó competir fent un bon futbol. ¡¡¡MOLTA SORT!!!.

Finalment desitjar a tothom unes bones vacances i fins la temporada vinent. ¡¡¡BON ESTIU!!!.