Aleví Tercera Divisió Grup 30
Jornada 2
Bartra "D" - Vilanova "C"

? - ?

Octubre
Sant Jaume dels Domenys

Mpal. Palau Rabasso

Bartra "D"
Vilanova "C"

Derrota justa però excessivament abultada.

El partit abans de jugar-lo, era de tres punts i cap a casa, però a vegades la teoria falla, i avui a sigut un d'aquells dies en que tot set tòrça, val a dir també que l'equip avui a acusat les baixes i l'estat físic d'alguns jugadors dins del terreny de joc, aquests condicionants han sigut claus en el transcurs del partit i a més davant d'un Sitges molt competitiu, que els hi ha sortit tot de cara, han sigut claus els primers 15 minuts que hem tingut quatre o cinc ocasions clares que no han entrat de miracle, la sort té un paper molt important davant d'equips competitius com el Sitges, i a més si vas amb les forces justes, un cop el Sitges s'ha posat davant del marcador, tot els hi ha sortit de cara, nosaltres a l'inrevés, la veritat sigui dita, hem acabat com un equip desconegut, no tenía res a veure amb aquell equip que tant ens a fet disfrutar, espero que els jugadors passaran pàgina i ens tornaran a delitar amb el seu bon futbol aquests tres partits que queden per acabar la lliga.

El primer quart, malgrat rebre un gol als 2 minuts, ells nostres jugadors han posat setge a la portería contrària, hem tingut quatre o cinc ocasions clares de gol que si arriben a entrar ara poder parlari-em d'un altre partit i d'un altre resultat, han sigut els 15 minuts més ben jugats i amb intensitat, final 2 a 2.

El segon quart, ens hem avançat en el marcador i quan semblava que l'equip aniría pel partit, el Sitges ens ha empatat, 1 a 1.

El tercer quart a sigut la clau, dos gols de cap a pilota parada a fet que el nostre equip s'en anés cap avall, i els altres cap amunt, aqui s'acabat el partit, 3 a 0.

El quart quart, un equip crescut i un altre que no rascava res. 1 a 0.

No passa res, un mal dia el pot tenir tothom, els nostres jugadors forman un gran equip, ens han fet disfrutar molt, i segur que ens donaran altres díes de gloria. De les derrotes s'en aprent molt, a vegades més que de les victòries.

Els golejadors avui: MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, i ARNAU ALSINA.

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GOMEZ, POL SAGARRA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ, i ARNAU ALSINA.