Aleví Tercera Divisió Grup 30
Jornada 1
F.E. Atlètic V. "D" - Bartra "D"

? - ?

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca del Penedès

F.E. Atlètic V. "D"
Bartra "D"

Poca cosa s'aprèn davant d'un rival tant fluix.

Abans de fer aquesta crònica, voldría dir que vaig deixar d'esmentar en la crònica de la setmana passada, que en el partit al camp del Viladecans, abans de començar l'encontre els dos equips van fer un minut de silenci per la mort de l'avi d'en Miquel Piqué, descansi en pau.

Referent al partit d'avui només val la pena comentar, davant la superioritat tant abrumadora del nostre equip, que l'entrenador amb el bon criteri, a aprofitat  de fer una sèrie de canvis de posició dins del terreny de joc d'alguns jugadors, jugadors que habitualment jugant al darrera, els ha fet jugar al davant i jugadors que jugan al davant al darrera o al mitg del camp, era el dia adient per fer aquestes proves.

El primer quart, el resultat ha sigut de 6 a 0.

El segon quart, el resultat ha sigut de 5 a 0.

El tercer quart, el resultat ha sigut de 3 a 0.

El quart quart, el resultat ha sigut de 5 a 0.

Els golejadors d'avui en: ARNAU ALSINA 6, MIQUEL GIRALT 3, MIQUEL PIQUÉ 3, CRISTIAN GONZÁLEZ 2,  XAVI GÓMEZ 1, MARC MORENO 1, MARC SAMSÓ 1, ARNAU RUBIÓ 1, i ROGER ROMAGOSA 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, ROGER ROMAGOSA, ARNAU RUBIÓ, MARC MORENO, XAVI GÓMEZ, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA, MARC SAMSÓ, MIQUEL GIRALT, i MIQUEL PIQUÉ.