Infantil Segona Divisió Grup 36
Jornada 30
Quintinenc "A" - Sadurní "B"

? - ?

Maig
Sant Quintí de Mediona

Mpal. Sol de la Vila

Quintinenc "A"
Sadurní "B"

En un camp dificil el principal era conseguir els tres punts.

Tot el partit s'ha jugat sota una fina pluja amb un ambient molt fret, davant d'un contrincant que no ens ha donat gens de feina, el partit s'ha guanyat amb claretat fent un futbol de molt poca intensitat, el domini ha sigut total i la victòria hauria pogut ser més àmplia si els nostres jugadors haguesin posat una marxa més al moviment de la pilota, també val a dir que el porter de l'equip contrari a fet parades de molt de mèrit, avui poca cosa més es pot dir, ambient fret a les grades i al terreny de joc.

El primer quart, no s'ha mogut el marcador amb uns quinze minuts molt fluixos.

El segon quart, semblava que l'equip donés més intensitat a la circulació de la pilota i han començat arribar els gols (2).

El tercer quart, tampoc s'ha mogut el marcador, hi havian més ocasions de gol però, o el desencert dels devanters o les parades de porter, ha fet que s'acabés sense marcar.

El quart quart, s'han aprofitat més les ocasions tingudes i em fet 2 gols més.

Els golejadors del partit han estat: MARC MORENO 2, ROGER ROMAGOSA 1 i MIQUEL PIQUÉ 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, MIQUEL PIQUÉ i ARNAU ALSINA.