F.E. Atlètic "A" - Igualada "C"

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Igualada "C"

Era molt important veure l'estat d'ànim dels jugadors després de la derrota.

El partit es presentava amb moltes incógnites, per la dificultat que presentava l'equip rival, per venir d'una derrota la setmana passada davant d'un rival directe, i per veure l'estat d'ànim dels nostres jugadors, els nostres jugadors conscients del que ès jugaven, van sortir com a motos, a per totes, aviat ens varem possar amb un 2 a 0, però davant teniem un rival que anava a per totes, com si es jugués un titol de lliga, marcatge a l'home, exercint una forta pressió i de cop i volta 2 a 2, i a la represa després de la mitja part, 2 a 3, sort que tenim una grans jugadors que no van defallir un instant, amb més o menys encert, varem donar la volta al marcador amb un final d'infart.

Victòria molt treballada, justa pels mèrits dels uns i els altres, son partits que competeixes al límit i que fan treure la son de les orelles i als jugadors els dóna molta moral per continuar lluitant.

El primer quart, és va sortir com una moto, fent una forta pressió al mig del camp amb un lleuger domini amb arribades a la porteria contrària, fruit d'aquest domini van venir els 2 gols en que és va acabar aquest quart.

El segon quart, no es va sortir tant endollat com en el primer, perdent aquell domini al centre del camp, l'equip contràri ho va aprofitar i ens va empatar el partit.

El tercer quart, és va tornar a sortir per feina i amb millor encert que el segon, malgrat posar-se l'equip contràri a l'inici davant del marcador, a base d'insistir davant de porteria, vam donar la volta al marcador.

El quart quart, domini altern, ocasions a les dues porteries, ens empaten el partit i quan faltaven 2 minuts per acabar, arriba el gol de la victòria, el deliri entre els jugadors i a la gradería. Victòria justa i molt treballada.

Els golejadors del partit vàren ser: MIQUEL GIRALT 2, POL SAGARRA 1, MARC MORENO 1 i MIQUEL PIQUÉ 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA,  MIQUEL PIQUÉ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, XAVI GÓMEZ, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA i JORDI SANTOLÁRIA.