Infantil Segona Divisió Grup 36

Mpal. La Granada del Penedès

Granada "A"
Òdena "B"

Malgrat la golejada no vol dir que s'hagi fet un gran partit, només s'ha jugat bé.

Els nostres nois han sortit a decidir el partit com més haviat millor, als 30 primers minuts ja guanyaven per 7 a 1, el partit ha sigut entrentingut amb una superioritat aclaparadora, la Blanca es defensava com podia malgrat la seva major embergadura dels seus jugadors, d'aquests partits tant fàcils no pots treure gaires conclusions, per la manca d'intensitat dins el terreny de joc, aixó no vol dir que els nostres jugadors no hagin fet un bon partit, al contrari, han jugat com en ells es habitual, al primer toc i les bandes ben obertes, fen un futbol resolutiu de cara a porteria, amb gols de bellísima factura.

Ara venen dos partits seguits que poden decidir el campionat, es amb aquests partits quan es veurà el potencial i la valúa del nostre equip, principalment el proper partit al camp del Cubelles, necessitarem molta serenor, molta intensitat i molta sort, perquè per qualitat futbolística no hi ha cap equip al nostre grup que ens guanyi.

El primer quart, ha sigut poder el més intens de tots, s'ha sortit per feina i als cinc minuts ja portavem 3 gols.

El segon quart, hem mantingut la mateixa tònica de l'anterior amb 4 gols més.

El tercer quart, crec jo, que amb el marcador tant ampli, s'ha baixat d'intensitat, malgrat tot s'ha continuat fen bon futbol.

El quart quart, hem continuat amb la mateixa tònica de l'anterior.

Els golejadors d'avui : ARNAU ALSINA 3, POL SAGARRA 3, MIQUEL PIQUÉ 2, MIQUEL GIRALT 1, JORDI SANTOLÁRIA 1 i CRISTIAN GONZÁLEZ 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ,  ROGER ROMAGOSA, JORDI SANTOLÁRIA, ARNAU ALSINA, MARC MORENO, ARNAU RUBIÓ, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, MIQUEL GIRALT i CRISTIAN GONZÁLEZ.

Al acabar el partit tots els pares, entrenadors, i jugadors, amb molt bona harmonia, ens hem desplaçat a les Caves Alsina Sardá, a fer una gran calçotada molt ben condimentada i dirigida pels mestres cuiners, en ROMA, el TITO i el DANI, i ben regada pels excel.lents vins i caves de la bodega, una trobada amb molt d'ambient i bon rotllo per part de tothom, per molts anys i que duri aquest bon ambient.