Cornella "H" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 24

Març
Cornellà del Llobregat

Mpal. de Cornellà

Cornella "H"
F.E. Atlètic "A"

Partit jugat en un terreny de joc impropi per disputar un partit de competició de la categoria aleví.

Ja ens la temiem quan hem arribat a Cornellá, ens han fet jugar en un terreny de joc que tenen al costat del camp gran, que fà les mides mínimes autoritzades per la Federació en futbol 7 (50x30), el motiu era ben eloqüent, contrarestar amb espai reduït, la disputa de la pilota de l'equip que fà el millor futbol de la categoria, i així a sigut, poques jugades s'han pogut trenar dins d'aquesta ratonera, el contacte amb el jugador era constant, ocasions de gol no moltes, els gols, tres d'ells de xuts forts de fora l'àrea, quan s'hauria pogut veure un molt bon partit en un terreny de mides més normals, de futbol s'hen ha vist ben poc, però s'ha conseguit el més important com son els tres punts en joc. Poc es pot relatar de temes tècnics, però si resaltar la lluita de tot l'equip davant d'aquesta adversitat, i l'ho més important, els tres punts cap a casa.

El primer quart, lluita i dos gols de xuts de fora l'àrea.

El segon quart, hem continuat lluitant però no s'ha mogut el marcador.

El tercer quart, en una de les poques jugades que s'han pogut trenar dins l'area, hem fet un gol.

El quart quart, més lluita i de xut fort des de fora l'àrea, gol.

Partit per olvidar, i ara toca el torneig de Setmana Santa de Sitges, i desitjar-vos a tots una bona Pasqua.

Els golejadors d'avui: ROGER ROMAGOSA 2, MARC MORENO 1 i ANDERSON SILVA 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA, i JORDI SANTOLÁRIA.