F.E. Atlètic "A" - Vilanova "C"

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Vilanova "C"

Partit d'aquells que et fan estar en tensió fins al final.

Gran matinal de futbol entre dos grans equips que han lluitat 60 minuts sense defallir, el Vilanova era temut per ser un dels equips capdavanters i rival directe per assolir el títol, ha sigut una victòria molt treballada amb una intensitat brutal, els dos equips s'han dedicat a jugar a futbol amb molta intensitat, amb molt de contacte entre jugadors que l'àrbitre a sapigut tallar des del primer minut amb molt bon criteri, pitant tot el que veia. El millor encert davant de porteria dels nostres jugadors a fet possible que hores d'ara disfrutem d'una molt ben merescuda victòria, davant d'un rival directe, ha sigut el premi del bon futbol que han fet tots els nostres jugadors.

El primer quart, ha sigut de tanteig, molt igualat, amb una mica més d'arribada a porteria per part nostre, i fins el minut final no ha arribat el primer gol, 1 a 0.

El segon quart, s'ha continuat lluitant per ampliar el marcador, desprès d'uns rebots dins l'àrea a vingut el segon gol, que donava una mica més de tranquilitat.

El tercer quart, de futbol intens com tots els altres, a vingut el tercer gol que a donat més tranquilitat tant en el terreny de joc com a la grada.

El quart quart, el futbol dels dos equips no ha defallit, arribant el quart i darrer gol, que a sigut el de la tranquilitat total, i el d'una merescuda victòria molt ben celebrada per tot l'equip.

Els golejadors d'avui han estat: MARC MORENO 1, ARNAU ALSINA 1, MIQUEL GIRALT 1, i JORDI SANTOLÀRIA 1.

El proper partit diumenge a Cornellà, tenim d'anar-hi amb molta humilitat, però a pels tres punts.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ, ARNAU ALSINA, i JORDI SANTOLÀRIA.