Piera "A" - F.E. Atlètic "A"

Febrer
Piera

Camp d'Esports de Piera

Piera "A"
F.E. Atlètic "A"

Partit estrany, el més important son els tres punts i recuperar el lideratge.

Partit jugat amb unes condicions no gaire normals qer aquests noiets, i s'ha notat al terreny de joc, molt de fret, 5 graus de temperatura, jugat a les 8 del vespre, amb un camp completament xop d'aigua que la pilota corría més del compte, a sigut el motiu que no s'ha fet bon futbol, pilotes divides, moltes impresicions, no s'ha trenat cap jugada per les bandes, cosa molt poc habitual pel nostre equip, en f'i, un d'aquells dies que no sortía quasi bé res, malgrat tot, damunt del terreny de joc s'ha demostrat la nostre superioritat envers a l'equip contrari, resultat del tot just, fins i tot podía haver sigut mes ampli.

El primer quart, quinze minuts sense xutar cap vegada a porteria, ni els uns, ni els altres, 0 a 0.

El segon quart, hem creat algunes ocasions que han fet que s'acabés amb 0 a 1.

El tercer quart, poder el més intens de tots amb més ocasions creades i no totes materialitzades, 0 a 2.

El quart quart, el mes igualat, però també amb més ocasions per part nostre, 1 a 1.

Partit per passar pàgina i a pensar en el proper partit contra el VILANOVA, amb les piles ben carregades.

Els golejadors del partit d'avui han estat: JORDI SANTOLÀRIA 2, MIQUEL GIRALT 1 i POL SAGARRA 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, JORDI SANTOLÀRIA, ARNAU ALSINA,i CRISTIAN GONZÁLEZ.