Mas Catarro "A" - F.E. Atlètic "A"

Març
Santa Margarida i els Monjos

Mpal. Els Monjos

Mas Catarro "A"
F.E. Atlètic "A"

Partit dels que tens de posar-te les piles i no val a badar. Partit de futbol dels que tens de posar-te les piles i no val a badar.

Partit molt ben jugat pels dos equips, amb una neta superioritat de part de la Fundació, amb un resultat que podía haver sigut més abultat al final del partit, ocasions clares l'equip n'ha tingut moltes, però unes vegades el porter, tres xuts al travesser, i una mica de falta de punteria, a fet que el resultat final hagi sigut de 1 a 4, amb tota la justícia del món.

L'equip cada vegada juga amb més confiança, però també els contraris cada vegada ens tenen la mida més presa, ens juguen a fer una pressió mes forta, que fà que els espais per jugar la pilota cada vegada siguin més reduïts, i costa més arribar a la porteria contrària, però la confiança i la qualitat dels nostres jugadors i el bon futbol que despleguen, fan possible la victòria final.

El primer quart, ben jugat pels dos equips amb un lleuger domini per part nostre, sense ocasions clares de gol, s'ha acabat amb un empat a cero gols.

El segon quart, molt intens per part nostre, molt bon futbol, amb ocasions clares de gol que al final han tingut el seu premi amb 2 gols, que ha donat una certa tranquilitat.

El tercer quart, jugat amb la mateixa intensitat que l'anterior, però al fer el Mas Catarro el seu gol i posar-nos amb 1 a 2, ens lamentaben de les ocasions perdonades, abans d'acabar aquest quart hem tingut la sort de fer el 1 a 3 i a tornat la tranquilitat.

El quart quart, hem continuat insistint, hem fet el 1 a 4 i dos xuts al travesser, ocasions perdudes, i domini fins al final, cal resaltar que el Mas Catarro no a deixat de lluitar els 60 minuts del partit.

Els golejadors d'avui han estat: MIQUEL GIRALT 2, MARC MORENO 1, i ARNAU ALSINA 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, ARNAU ALSINA, JORDI SANTOLÀRIA, MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, i MARC MORENO.