Infantil Segona Divisió Grup 36
Jornada 23
Capellades "B" - Òdena "B"
Diumenge 10

? - ?

abril
Capellades

Mpal. Capellades

Capellades "B"
Òdena "B"

El San Mauro era esperat amb cert recel i la veritat que no ha decebut.

El partit a començat amb un gol encaixat al primer minut, a conseqüència d'una jugada fortuita, malgrat aquest contratems, l'equip a reaccionat i fent un molt bon futbol a començat a posar setge la porteria contrària, i abans d'acabar el primer quart a arribat el gol del empat. El San Mauro a demostrat tenir ofici, fent un plantajament molt conservador, amb uns jugadors molt ben posicionats damunt del terreny de joc, que dificultaben la finalització de les nostres jugades, que a vegades eran desbaratades per la intervenció del seu bon porter, a sigut un constant atac i gol que fins quasi al final no s'ha conseguit la victòria, sense passar per algun ensurt, com un xut al travesser amb empat a un gol.

El primer quart, malgrat l'ensurt el primer minut, s'ha jugat a un fort ritme, amb un contrari ben posicionat damunt del terreny de joc, i nosaltres fen corre la pilota d'una banda a l'altra del camp, fen aquest futbol de toc que tant ens caracteritza i que tants bons resultats ens està donan, primer quart 1 a 1.

El segon quart, futbol de contenció per part del San Mauro, nosaltres al nostre ritme intens com es habitual, i no havia manera de foradar la porteria, final del quart 0 a 0.

El tercer quart, podriem dir el mateix, no hi havia manera de foradar aquella teranyina rival, però el nostre entestament no defallia, malgrat tot final 0 a 0.

El quart quart, a sigut sensacional, quan portavem cinc minuts de joc i seguía l'empat a un gol, l'entrenador fa dos canvis de jugadors, a sigut el revulsiu, continuant la nostra forta pressió amb quatre minuts s'han fet tres gols, era la bogeria dels jugadors i aficionats que estabem presenciant el partit. total 4 a 1. Si senyors, gran partit i merecuda victòria.

El golejadors d'avui han estat: MARC MORENO 1, MIQUEL GIRALT 1, CRISTIAN 1, i MIQUEL PIQUÉ 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, ROGER ROMAGOSA, JORDI SANTOLÁRIA, MIQUEL PIQUÉ i ARNAU ALSINA.