Infantil Segona Divisió Grup 36

Complex Parc Esportiu Garraf

Vilanova "A"
Òdena "B"

Victòria reivindicativa després d'un resultat advers i una setmana sense competir.

El partit a priori no presentava cap dificultat si tenim en compte la diferència en la classificació, però els partits es tenen de jugar i a vegades hi han sorpreses, aquest no ha estat el cas, l'Atlètic ha estat molt superior en tots els aspectes, els dotze jugadors més el porter han jugat a un gran nivell durant les quatre parts del partit, amb bones jugades, les bandes ben obertes, la defensa molt segura, el mig del camp fen moure la pilota d'una banda a l'altra, i els puntes a resoldre el que es creava, el porter ni s'ha embrutat els guants.

Com he dit, tot el partit s'ha jugat al mateix nivell, els gols han vingut, 2 al primer quart, 2 al segon quart, 3 al tercer quart, i 2 al quart quart.

No es el meu constum, però avui farè esment a la tasca de l'àrbitre, que ha estat a un gran nivell tot el partit, molt jove, i sinó s'espatlla té fusta per ser un bon àrbitre.

Els golejadors d'avui han estat: MIQUEL GIRALT 3, ARNAU ALSINA 2, JORDI SANTOLÀRIA 2, MIQUEL PIQUÉ 1 i MARC MORENO 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, ARNAU ALSINA, JORDI SANTOLÀRIA, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, i MARC MORENO.