Infantil Segona Divisió Grup 36

Mpal. d'Esports de Gelida

Gelida "A"
Òdena "B"

El fort vent i una sèrie de condicionants a deslluit el partit.

El partit era esperat amb un cert recel, degut a unes informacions que teniem de l'equip contrari, i la veritat a sigut, dit i fet, malgrat tot, el fort vent i les dimensions petites del terreny de joc no ens ha deixat fer el nostre joc.

El partit a començat amb una forta pressió de l'equip contrari, que no ens deixava trenar jugades, i quan sortiem d'aquesta pressió per poder fer el nostre joc, erem objecte de falta a fi de trencar-nos el ritme de joc, faltes quasi totes produides en el centre del terreny de joc, la gran majoria pitades per l'àrbitre.

Voldria fer esment el joc dur de l'equip contrari, que ens ha cosit a patades i agafades, més de 20 faltes pitades per l'àrbitre a favor nostre, tallant el ritme del nostre joc, però només ensenyant una tarjeta groga quasi al final del partit, no havia vist mai en un partit de nois d'11 anys la quantitat de faltes comeses amb la permissibilitat de l'àrbitre que havia d'haver posat més mà dura i ensenyar més d'un targeta groga més que merescuda, crec que s'ha d'impartir justicia i extirpar aquestes pràctiques poc esportives, i més a aquesta edat, que l'objectiu es la formació del nen, l'educació d'amunt del terreny de joc i saber-se comportar, per sort la filosofia del nostre club ès aquesta ùltima, no voldria que els nostres caiguessin en aquest tarannà, i  no em vull imaginar aquest partit entre persones adultes com hauria acabat, i res més que dir d'un partit lleig i mal jugat.

El primer quart, vent, faltes i mal joc, 0 a 0.

El segon quart, vent, faltes i mal joc, 1 a 0.

El tercer quart, vent, faltes i mal joc, 0 a 1.

El quart quart, vent, més faltes i mal joc, 2 a 0.

Ara a descansar el proper cap de setmana per les festes de carnaval, esborrar de la memòria aquest partit, posar fil a l'agulla, que el dia 17 comença la segona volta, que em sembla serà molt dura, i penseu que som els liders i l'equip a batre, del premi final només depen de vosaltres. !! ÀNIMS NOIS, QUE SOU ELS MILLORS !!.

El gol d'avui l'ha fet l'ARNAU ALSINA.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, ANDERSON SILVA, MIQUEL PIQUÉ, POL SAGARRA, MIQUEL GIRALT, JORDI SANTOLARIA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA i XAVI GÓMEZ.