F.E. Atlètic "A" - Ribes "B"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Ribes "B"

Partit marcat per les moltes baixes de jugadors per malaltia.

Després d'una setmana una mica moguda a nivell esportiu dins de l'equip a consequència de l'actitud en l'últim partit, avui era un bon dia per surtir-ne de dubtes i demostrar que l'equip està endollat i amb bona actitud davant de qualsevol contrincant, i així ho han volgut demostrar d'amunt del terreny de joc. Malgrat tot, el partit d'avui ha estat marcat per les nombroses baixes per culpa de malalties, concretament quatre jugadors, l'equip tècnic per poder tenir un equip en garanties a l'hora de poder fer els canvis necessaris, a incorporat el jugador de l'ALEVI "C" en PAU ESCAMILLA, estan al mateix nivell que els seus companys.

El partit s'ha jugat amb força intensitat, davant d'un contrincant que a donat força guerra i que es mereix estar en un millor lloc a la classificació, des de el primer minut els nostres jugadors, han posat la directa per mirar de resoldre el partit com mes aviat millor, conforme anaven pujant al marcador els gols l'equip jugava amb més tranquilitat, fent un futbol de toc i molt obert per les bandes amb bones jugades trenades i acabades en gol o xuts molt ajustats al travesser que anaven fora.

El primer quart, s'ha sortit per feina lluitant cada pilota, l'equip contrari ens donava pocs espais per poder fer el nostre joc precís i es perdien algunes pilotes a l'hora de les passades, malgrat tot hem acabat amb un 2 a 0.

El segon quart, amb petits retocs a l'equip, s'ha continuat jugant amb la mateixa intensitat i s'han marcat dos gols més.

El tercer quart, l'entrenador degut a les baixes de l'equip, a fet una sèrie de canvis de posició d'alguns jugadors, que han donat un molt bon resultat, creant-se moltes ocasions de gol, al marcador només n'han pujat dos.

El quart quart, amb l'equip contrari totalment entregat, s'ha jugat a plaer, fent tres gols més. Total 9 a 0 que ha demostrat la total superioritat del nostre equip.

Abans de començar el partit s'ha guardat un minut de silenci per la mort d'un familiar d'en JORDI GRIMAU. Descansi en pau.

Els golejadors d'avui han estat en: MIQUEL GIRALT 3, MIQUEL PIQUÉ 2, MARC MORENO 1, ARNAU ALSINA 1,  ROGER ROMAGOSA 1 i ARNAU RUBIÓ 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, XAVI GÓMEZ, ARNAU ALSINA i PAU ESCAMILLA.