F.E. Atlètic "A" - Ribes "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Ribes "A"

Duel de molta intensitat que es va endur l'equip que va fer millor futbol i que va dispossar de més ocasions per marcar.

Molt bon partit de l’Aleví A davant d’un rival que va posar les coses difícils als nostres i que només amb molta seriositat defensiva i màxima concentració de totes les línies es va poder assolir una victòria a la qual es van fer mereixedors per millor joc i més clares ocasions.

En aquesta ocasió els nostres jugadors van sortir al terreny de joc amb el convenciment que al davant hi havia un rival que no els posaria les coses gens fàcils i que seria necessari tot l’empeny i el treball per aplicar les directrius que els indica l’equip tècnic. Aquest darrers mereixen comentari apart pel plantejament del partit ja que, la xerrada amb pissarra que els va fer l’entrenador Cámara al vestidor abans del partit, va ser de les que senten càtedra. Amb les consignes ben clares i la motivació ben alta, els jugadors van saltar al camp sabent que havien de esforçar-se i treballar molt per poder guanyar. Avui han trobat aquella intensitat que els hem trobat a faltar en tantes ocasions i, si es convencen que el treball i l’esforç és la base de tot plegat, aquesta temporada es pot fer una gran campanya.

El Ribes és un equip molt lluitador, amb dos o tres jugadors molt bons que marquen les diferències respecte d’altres conjunts, i que practica un futbol molt directe. De ben segur que estaran en els llocs capdavanters, ja que d’arguments en tenen de sobres.

En definitiva, podem dir que es va veure un molt bon partit de futbol, intens i emocionant fins el darrer segon, entre dos bons equips i que, cadascun amb els seus arguments, van anar a buscar la victòria. Creiem que aquesta va ser per aquell que va disposar de les millors ocasions i que va fer millor joc.

Apa nois, a seguir en aquesta línia i a fer-nos gaudir del vostre futbol. Som-hi Atlètic.

Alineació (entre parèntesi, els gols): Sergi Vives i Javier Arévalo  (porters), Joan Montserrat , Oscar Palomo, Alex Atienza , Edgar De La Rubia (1), Pau Esteve , M.Tachaoute, Guillem Vallés, Xavi Colomer, Miquel Casas i Marc Vàzquez .