Stoitchkov "A" - F.E. Atlètic "A"

Gener
Vilafranca del Penedès

Mpal. Espirall

Stoitchkov "A"
F.E. Atlètic "A"

El millor d'avui, els tres punts guanyats.

Partit que no passarà a la història del bon futbol, partit jugat davant del rival mes fluix de la categoría i jugat amb molt poca actitud e intensitat, han hagut moments que no semblava aquell equip poderós que fa un futbol que enlluerna a tothom, i que li permet encapçalar la classificació, d'acord que l'equip contrari només s'ha dedicat a destruir joc i que el seu porter a fet grans intervencions que han evitat un resultat més abultat, però no s'ha jugat com ells saben, esperem que els jugadors hagin pres nota pels pròxims partits i que juguin com saben fer.

El primer quart, s'ha jugat a res, quinze minuts llençats, sense ocasions de gol i un futbol embarbussat, la prova es que no s'ha fet cap gol.

El segon quart, ha sigut el millor de tots, s'ha jugat amb més profunditat, amb les bandes ben obertes s'han creat més ocasions de gol, s'han fet tres gols que podien haver sigut més, malbaratades per les bones intervencionsel porter contrari.

El tercer quart, també s'ha sortit amb una bona actitut, tres gols més han entrat que podien haver sigut uns quans més, el porter contrari a sigut de llarg el millor jugador del seu equip.

El quart quart, ha sigut fluixet, fent un futbol una mica més embarbussat que el quart anterior, però també tenin ocasions de fer gols, només s'hen a fet un.

En resum, un partit que no passarà a la història pel seu bon futbol en general. A passar pàgina i a pensar en el proper partit tot desitjan que sigui millor, que no ho dubtem perquè de calitat ni ha un pou.

Abans de començar el partit s'ha guardat un minut de silenci per la mort d'un familiar d'en XAVI GÓMEZ. Descansi en pau.

Els golejadors d'avui han estat en: MARC MORENO 3, MIQUEL PIQUÉ 3 i ARNAU ALSINA 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA, JORDI SANTOLARIA, XAVI GÓMEZ, ANDERSON SILVA, MIQUEL PIQUÉ, MIQUEL GIRALT i MARC MORENO.