Infantil Segona Divisió Grup 36
Jornada 17
F.E. Atlètic V. "C" - Ribes "B"

? - ?

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca del Penedès

F.E. Atlètic V. "C"
Ribes "B"

Victòria més que convincent davant d'un gran rival

Partit esperat amb gran interès davant d'un SITGES que estava a la part alta de la classificació, la veritat es que no ha defraudat a ningú, perquè s'ha vist un gran partit de futbol entre dos equips que jugaben a la pilota amb molta intensitat, la Fundació ha fet poder un dels partits mes complerts en el que portem de lliga, el marcador senyala la superioritat dels nostres amb jugades de bellíssima factura traduits amb gols, aquests nois están fent un futbol d'una categoria superior a la que están, el resultat d'avui hauría pogut ser més ampli sinó fos per les grans intervencions del porter de l'equip contrari.

Tot el partit s'ha jugat amb molta intensitat, però jo diria que el primer quart a sigut el millor de tots els quarts, amb grans jugades, tres gols i un xut al travesser.

El segon quart a continuat amb la mateixa tònica, fent molt bon futbol però poder no hi han hagut tantes ocasions de gol com en el primer, només s'ha fet un gol.

El tercer quart, també a sigut molt intens amb més ocasions de gol, i amb parades extraordinàries del porter contrari, s´han fet dos gols.

El quart quart, el SITGES totalment entregat amb prou feines ha inquietat la nostra porteria, nosaltres continuavem fent el nostre futbol de toc i  pilota a l'espai, amb les bandes ben obertes,i han caigut tres gols més.

En resum avui s'ha vist un gran espectacle i val molt la pena anar a veure a jugar aquest equip, perquè fan un futbol que fa disfrutar i que molts equips de superior categoría no fan.

Voldría fer esment la lesió que a patit l'ARNAU ALSINA i que no ha pogut acabar el partit, esperem que no sigui res greu i que el proper partit ja estigui al peu del canó. !! ànim ARNAU !!.

Els golejadors d'avui han estat en CRISTIAN GONZÁLEZ 3, MIQUEL GIRALT 2, MARC MORENO 2, POL SAGARRA 1 i MIQUEL PIQUÉ 1.

Han jugat: JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, POL SAGARRA, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA i JORDI SANTOLARIA.