El nostre equip ALEVI "A" a participat invitat pel C.F.ESPLUGENC ha aquest torneig en el que han participat 16 equips que disputen competició en diferents categories com 1ª, 2ª i 3 ª divisió.

El torneig ha estat molt ben organitzat amb una puntualitat amb els horaris dels partits exacta.

El nostre equip a fet un torneig brillantíssim, classificant-se com a primer de grup per la fase de vuitens després de jugar contra el BEGUES "A" (1 a 2 en contra), el CAN BUXERES "A" (4 a 0 a favor), i l'ESPLUGENC "A" (1 a 0 a favor). En la fase de vuitens hem vençut al STA. EULALIA "A" per 2 a 1 i passant a jugar les semifinals contra el CORNELLÀ "C" de segona divisió amb el resultat de  2 a 2 perdent en la tanda de penaltis, classificant-nos per jugar el 3er. i 4art. lloc de la final contra el E.F.MONTCADA, també de segona divisió, amb el resultat final de 2 a 2 perdent també a la tanda de penaltis i quedant en 4art. lloc d'aquest brillantíssim torneig. Recollint la copa del 4art. lloc amb gran eufòria de tots els jugadors.

Val a dir que el nostre equip a fet un gran torneig sent l'admiració del jurat organitzatiu i de delegats dels altres equips pel bon futbol desplegat, deien un dels millors equips del torneig, i si no varem jugar la final va ser per pura mala sort, tenim un equip tècnic i uns jugadors dels quals en podem estar més que orgullosos, tothom a ratllat a un gran nivell futbolístic.

Voldría resaltar dos fets, el primer el premi entregat a nivell personal pel jurat organitzatiu a MIQUEL GIRALT, per haver fet segons l'organtizació el gol més espectacular de tot el torneig, i l'altre la contrarietat de la lesió del ROGER ROMAGOSA, que no va poder acabar el torneig, esperem i desitgem que no sigui res greu i pugui jugar el proper partit de lliga.

Voldria fer esment com sempre faig, als golejadors d'aquest torneig: ARNAU ALSINA 4, MIQUEL GIRALT 3, ROGER ROMAGOSA 2, MARC MORENO 1, CRISTIAN GONZÁLEZ 1 i MIQUEL PIQUÉ 1.

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, XAVI GÓMEZ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO i JORDI SANTOLARIA.