Anoia "A" - F.E. Atlètic "A"

Desembre
Vilanova del Camí

Mpal. Can Titó

Anoia "A"
F.E. Atlètic "A"

Continua la bona ratxa de bon joc i de gols.

Partit jugat amb un ambient gèlid amb una temperatura de 2 graus positius i el terreny de joc gelat, ens a costat molt entrar en calor, els primers dos quarts, la pilota corria mes del compte damunt de la fina capa de gel que hi havia damunt del terreny de joc, però quant s'ha entrat en calor a vingut el bon futbol i la pluja de gols.

El partit no ha tingut cap història rellevant, davant la gran superioritat dels nostres en totes les facetes, el resultat podía haver sigut més abultat sinó fos per les bones intervencions del porter contrari, el nostre porter a sigut un espectador més damunt del terreny de joc.

El primer quart, amb un fred indigne de jugar a futbol, amb em camp gelat, fins i tot la pilota tenía fred d'entrar a la porteria, em acabat amb 0 a 1.

El segon quart, amb molt de fred també, però ja començavem a entrar en calor i la pilota ja començava a entrar a la porteria, em fet 2 golets.

El tercer quart, ja ens haviem tret el fred de sobre, la pilota començava a rodar mes bé, i el bon joc i els gols començaven a entrar, poder ha sigut el quart més ben jugat del partit. 5 golets més.

El quart quart, només hi havia un equip damunt del terreny de joc, l'ANOIA estaba totalment entregat i enfonsat, 6 gols.

Ara a desconectar-se de la lliga fins passat festes, que el proper rival a la represa serà el SITGES, amb aquets haurem d'anar amb les piles ben carregades i per feina.

El proper dissabte dia 29 estem invitats a un torneig de futbol a ESPLUGUES, esperem i desitgem fer un bon paper i si pot ser guanyar el torneig, de ganes i bon futbol no en falta.

Els golejadors d'avui han sigut: MIQUEL GIRALT 4, JORDI SANTOLARIA 3, ARNAU ALSINA 2, POL SAGARRA 1, ROGER ROMAGOSA 1, XAVI GÓMEZ 1, CRISTIAN GONZÁLEZ 1 i MARC MORENO 1.

Han jugat: JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, ARNAU ALSINA, MARC MORENO, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT i JORDI SANTOLARIA.

!!! BONES FESTES A TOTHOM !!!