F.E. Atlètic "A" - Viladecans "C"

Desembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Viladecans "C"

Bon partit i bona actitud dins del terreny de joc.

El partit era esperat amb certa espectació, ja que malgrat la diferència de punts en la classificació, els equips del Baix Llobregat tenen fama de ser equips intensos i lluitadors, aquells que no dònen mai una pilota per perduda.

Damunt del terreny de joc a quedat palès però la superioritat dels nostres jugadors, malgrat la millor fortalesa física del Viladecans s'ha imposat la classe a nivell tècnic del nostre equip, que a sigut molt superior a la de l'equip contrari, tant a nivell de trenar jugades com a efectivitat davant de porteria, el resultat final ho diu tot, més abultat podria haver sigut el resultat si no fos per les grans intervencions del porter, el millor jugador del Viladecans.

Els nostres jugadors ho han donat tot damunt del terreny de joc, motiu pel qual s'ha vist un molt bon partit de futbol.

El primer quart, com es habitual els dos equips surten a per la victòria, creant els nostres bastantes ocasions de gol però només dos han pujat al marcador.

El segon quart, només començar ens han fet el 2 a 1 i semblava que el Viladecans entraria dins del partit, però al fer el tercer i el quart gol, la tranquilitat a tornat a les nostres files.

El tercer quart, ha sigut el més ben jugat, amb moltes ocasions de gol, grans parades del porter contrari, xuts al travesser i tres gols que han pujat al marcador.

El quart quart, a continuat el domini intens amb 12 minuts de partit sense gols, i als 3 darrers minuts s'han fet els 3 darrers gols.

I aixó es tot per avui, el proper desplaçament el dissabte dia 22 contra l'ANOIA a les 9 del matí a la gèlida Vilanova del Camí.

Els golejadors d'avui han sigut: MIQUEL GIRALT 2, ARNAU ALSINA 2, MARC MORENO 1, ROGER ROMAGOSA 1, MIQUEL PIQUÉ 1, JORDI SANTOLÁRIA 1, XAVI GÓMEZ 1, i MARC SAMSÓ 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, JORDI SANTOLÁRIA, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, MARC SAMSÓ, XAVI GÓMEZ, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ i ARNAU ALSINA.