Igualada "C" - F.E. Atlètic "A"

Desembre
Igualada

Estadi Les Comes

Igualada "C"
F.E. Atlètic "A"

Avui s'ha demostrat que el resultat de diumenge passat va ser un accident.

L'espectació que hi havia per aquest partit s'ha fet patent a les grades del camp, molta gent dels dos equips, i la veritat es que no a defraudat a ningú, s'ha vist un gran partit, amb dos equips que han anat per la victòria final des d'el primer minut fins al final.

Els dos equips han demostrat que per quelcom estan a la part alta de la classificació. Malgrat que l'Igualada a fet jugar tres jugadors que juguen a superior categoria, la victòria se l'emportat l'Atlètic per què a sabut definir més davant de porteria, ocasions n'han tingut tots dos equips, xuts al travesser, i grans intervencions dels dos porters, però al final s'ha fet justícia, la victòria a sigut merescuda.

El primer quart a començat a un ritme trepidant, forta pressió per part de l'Igualada i joc al primer toc i per les bandes per part de l'Atlètic, amb arribades clares a la porteria contraria que han donat el seu fruit, amb un gol i posterior xut al travesser, que hauria donat mes tranquilitat en cas d'entrar la pilota.

El segon quart, la mateixa intenssitat que el primer, amb bones arribades a la porteria contrària i dos xuts al travesser, malgrat aquest domini, en el darrer minut d'aquest quart l'Igualada ens ha fet un gol.

El tercer quart a sigut brutal, s'ha jugat a una intenssitat bestial, s'ha vist el millor futbol de tot el partit, l'Igualada ens ha fet el 2 a 1, però immediatament l'Atlètic a donat el tomb al marcador amb dos grans gols, minuts de cine.

El quart quart a continuat amb la mateixa tònica s'ha fet un gol que representava  el de la tranquilitat (2 a 4),i els darrers minuts amb molt bon criteri, s'ha jugat a mantenir el resultat.

Els golejadors d'avui han sigut: MIQUEL GIRALT 2, POL SAGARRA 1 i ARNAU ALSINA 1.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, ARNAU RUBIÓ, XAVI GÓMEZ, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL GIRALT, ARNAU ALSINA i JORDI SANTOLARIA.

La propera setmana descans de competició, i el proper partit, a casa el dia 16 contra el VILADECANS.