F.E. Atlètic "A" - Cubelles "B"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Cubelles "B"

El Cubelles un gran rival, saben l'ho que fan a nivell competitiu, no ès la nostra filosofia.

El partit avantmatx ès presentava incert, dos equips fins ara imbatuts, hi havia molt d'interès per veure quin seria l'equip que cauria primer, nosaltres teniem la confiança de guanyar, erem conscients que ho tindriem dificil, fins ara havia sigut un passeig, però confiabem amb el nostre poder resolutiu i lluitador, l'hora de la veritat havia arribat, la lluita i les ganes que si posa durant tots els partits feia pensar en la victòria, no ha pogut ser.

El partit a sigut disputadissim amb ocasions de gol en les dues porteries, el Cubelles a vingut a guanyar amb totes les armes legals que disposa, com es fer jugar jugadors que juguen a superior categoria, quatre cocretament, i un d'ells a fet els tres gols del seu equip, res que dir en aquest aspecte, malgrat aquesta causa, els nostres jugadors influenciats per la responsabilitat que tenien, han jugat nerviosos durant tot el partit, fallant passades de pilota que normalment no fallen, tot així han tingut ocasions en moments decissius que podien haver canviat la marxa del partit, com un xut al pal amb un gol a cero, que hauria representat el dos a cero, que poder s'haurien acabat els nervis i jugar més tranquils, també dues parades sensacionals del porter visitant quan ja es cantava el gol, un altre xut al pal amb dos a tres que hauria representat l'empat a tres, resultat que hauria sigut més just després del gran partit que s'ha vist.

El primer quart, forta pressió de l'equip contrari a tot el camp, molta intensitat per part nostra amb arribades a porteria i avantatge d'un gol i ocasió d'un altre que ha anat al travesser que hauria representat el dos a cero i poder més tranquilitat.

El segon quart, no s'ha mogut el marcador amb molta lluita al centre del camp amb arribades esporàdiques a les dues porteries, no hi han hagut gols.

El tercer quart, grans quinze minuts de futbol de categoria, amb bones arribades a porteria, que malgrat a dues sensacionals parades del porter i un xut al travesser no s'han pogut traduir en gol, aquest quart a sigut decissiu per resoldre el partit, cero gols.

El quart quart, quan semblava que el partit s'acabaria amb empat, dues perdues de pilota han fet que el Cubelles fes dos gols i nosaltres un. Malgrat tot, el resultat just hauria haver sigut d'empat.

Els golejadors d'avui han sigut: MARC MORENO 2.

Han jugat en: JORDI GRIMAU, ROGER ROMAGOSA, MARC MORENO, CRISTIAN GONZÁLEZ, ANDERSON SILVA, POL SAGARRA, ARNAU ALSINA, JORDI SANTOLARIA, ARNAU RUBIÓ, XAVI GÓMEZ, MIQUEL GIRALT i MIQUEL PIQUÉ.

El proper diumenge desplaçament al camp de L'IGUALADA, un altre partit dificil, i em sembla que ens tenen preparada una sorpresa.