Infantil Segona Divisió Grup 36

Estadi Mpal. La Sort

Òdena "B"
Granada "A"

Aquests nois tenen molta ambició i ganes de fer-ho bé.

Aquests partits on hi ha tanta superioritat davant l'equip contrari amb poques paraules està tot dit.

La Blanca Subur a volgut plantejar el partit de tu a tu, i no com el Cornellà que va posar l'autobús al darrera, com es diu en l'argot futbolístic, i ja s'ha vist la golejada que els hi ha caigut.

El nostre equip cada dia mes compenetrat, fent corre la pilota d'una banda a l'altra, amb jugades ben trenades i per les bandes, de moment i fins que no es digui el contrari, molt superior a la resta d'equips, però no val a baixar la guàrdia, perquè un dia "tonto" el té tothom, ara venen dos partits molt dificils i que poden dir molt en el transcurs de la lliga.

Bé, fetes aquestes consideracions molt particulars, dirè que el partit contra la Blanca Subur, va ser d'una superioritat aclaparadora els 60 minuts, vuit jugadors de l'equip es van repartir els 16 gols del partit, amb aixó està tot dit.

El primer quart, es va sortir amb tromba, 0 a 7.

El segon quart, es va jugar a trenar jugades amb menys profunditat, 1 a 2.

El tercer quart, superioritat absoluta, 0 a 3.

El quart quart, per acabar, de cara a barraca, 0 a 4.

Total 1 a 16, sense més comentàris.

Els golejadors d'avui han sigut: ROGER ROMAGOSA 3, CRISTIAN GONZÁLEZ 3, MARC MORENO 2, ARNAU ALSINA 2, MIQUEL GIRALT 2, JORDI SANTOLARIA 2, ANDERSON SILVA 1, i MIQUEL PIQUÉ 1.

El proper diumenge, partit importantíssim contra l'ùnic equip que encara queda imbatut al nostre grup, com és el CUBELLES.

Han jugat: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, MARC MORENO, CRISTIAN GONZÁLEZ, ANDERSON SILVA, ARNAU ALSINA, JORDI SANTOLARIA, ARNAU RUBIÓ, XAVI GÓMEZ, MIQUEL GIRALT i MIQUEL PIQUÉ.